Четверг, 21 Ноября 2024, 12:32

Мариупольская частная общеобразовательная школа

«Лингва - XXI век»


Главная

«  Ноябрь 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


 

                                              школа основана в 1993 году                                                 в 2008 году школе
                                                                                                                                                     присвоено звание
                                                                                                                                          "Флагман Освіти України"

____________________________________________________________________________________


Історія школи 
 

Школа  «Лінгва»  була засно­вана в 1993 році.

Враховуючи чітке замовлення батьків та суспільства була ви­значена глобальна мета школи: "Результатом освітянської діяльно­сті школа в перспективі бачить особистість учня, вододіючого твор­чим потенціалом і спроможного його реалізувати в повній мірі, осо­бистість гнучку, адаптовану до швидких змін у світі, усвідомлюючи своє місце у ньому". Головна мета визначила найважливіші завдан­ня: виявлення природних особливостей, творчих здібностей дітей, створення умов для їх реалізації та неухильного розвитку.

Школа "Лінгва" пишається доброзичливою атмосферою, яка панує у відносинах між учнями, батьками та вчителями. Школа не­помітно, але виразно формує саму особистість. Дух школи склада­ється з багатьох компонентів, але насамперед це дух співпраці, дух високих стандартів, дух радощів життя та спільних перемог.

Школа "Лінгва" обрала гуманітарно-економічний напрямок своєї діяльності, який дає можливість універсалізації освіти, широ­кого вибору шляхів подальшого навчання. Освітній вектор спрямо­вується на засвоєння змісту та способи організації суспільства, при­роди та людини.

 За 16 років свого існування в школі навчалися 1567 учнів.

Сьогодні в школі навчаються 107 учнів. Середня наповнюваність класів — 10 осіб.

Для починаючих у школі існує базовий рівень; тих, хто при­йшов пізніше, навчають за перехідною програмою, ліквідуючи ті прогалини в знаннях, що заважають учневі встигати разом з інши­ми. В школі існує індивідуальне навчання за межами класу впро­довж 1 чи 2 чвертей. Є учні, що переходять через клас; ті, які навчаються екстерном. Роз­роблено технологію дистанційного навчання для тих, хто живе за межами Маріуполя, але хоче отримати освіту в "Лінгві".  Всі сучасні форми навчання з успіхом реалізуються в школі, розширюючи мож­ливості вибору для учнів найбільш преферентної  форми.

В початковій школі впроваджуються елементи розвиваючого навчання за програмою Ельконіна  - Давидова - Занкова. На уроках широко використовуються іг­рові форми, екскурсії, ситуації вільного вибору. Імпровізації, твор­чий пошук, уроки-казки ("Математичний океан", "Пригоди Буратіно", "В гостях у суфікса") та інші. Підліткам відповідають більш комунікативні технології: парні та групові форми занять, на яких діти змагаються в знаннях, навичках та вміннях — математична гра "Слабка ланка", "Еврика" — змагання-дебати з географії, дуже ці­каві для підлітків за формою та змістом інтегровані уроки, які ши­роко проводяться в школі. Наприклад: для 5 класу — мистецтво та музика "Пори року", 6 клас — німецька мова та біологія; 9 клас — географія німецькою мовою за темою "Німеччина — країна сучас­ної Європи"; 10 клас — "Кохання" — інтегрований урок за віршами англійських, українських та російських поетів.  Педа­гоги опановують метод проектів, який розвиває колективну твор­чість, відповідальність за рішення, сприяє розвитку креативного мислення. В старшій школі акцент робиться на самостійну дослід­ницьку діяльність із використанням інформаційних та телекомунікативних технологій; посилюється диференціація навчання та його індивідуалізація. Особливих успіхів школа досягла, навчаючи школярів інозем­ним мовам та комп'ютерним технологіям, використовуючи адапто­вані компенсаторні програми. Широкий простір у школі надається науковому консультуванню, олімпіадам, теоретичним та практич­ним семінарам, екскурсіям, наприклад, екскурсія "Чорні піски" зі справжніми замірами радіологічного фону; "Життя Чехова" з подо­рожжю до Ялти та Таганрога, «Історія Козацтва» - Хортиця, відвідування історико-археологічних міст України  та інших країн світу.

Для розвитку абстрактно-логічного мислення учнів педагоги школи визначили такі пріоритетні завдання:

        формування самостійного мислення;

        розвиток аналітико-синтетичних вмінь;

        формування гнучкого креативного інтелекту;

        створення умов для реалізації максимальних можливостей творчої уяви, фантазії, оригінальних ідей;

     розвиток критичного ставлення до неоднозначних явищ, ідей тощо.

Реалізація таких завдань стала можливою завдяки впроваджен­ню сучасних педагогічних технологій, методик.

Стали доброю традицією предметні методичні тижні, програма яких наповнена різноманітними заходами: відкриті уроки, цікаві зустрічі, виставки екзотичних рослин та тварин, предметів старови­ни, предметів козацького побуту; конкурси малюнків на певну тему; конкурси віршів про математику, хімію; читання лекцій старшими школярами молодшим; конкурси ораторів, публічні промови.

У школі працює 30 досвідчених педагогів, які постійно вдоско­налюють свою педагогічну майстерність в рамках шкільних струк­тур та в процесі самоосвіти — вчителі школи пишуть авторські про­грами, підручники, наукові статті, беруть участь у міських семіна­рах, конференціях, методичних секціях.

У 1992 році для педагогів школи було проведене місячне на­вчання за методикою інтенсивного оволодіння іноземною мовою. Семінар був організований Київським лінгвістичним університетом; через рік усі педагоги-лінгвісти стали слухачами курсу лекцій за те­мою "Сучасна лінгвістика та лінгводидактика"; минулого року всі викладачі вчились користуватися персональним комп'ютером. Шко­ла має тісні зв'язки з Маріупольським гуманітарним інститутом, про­водить спільні семінари з Британською радою; впродовж 3 років співпраця з представниками Корпусу миру. В рамках програми АССЕLS два вчителя школи стали переможцями другого туру кон­курсу. Директор школи — учасник програми "Громадські зв'язки" Американського уряду. Учні школи — переможці українсько-аме­риканської програми "Freedom Suрроrt Асt"; 3 учня продовжують своє навчання на США, Мальті та в Канаді, з 2002 року визначаються спіль­ні проекти з молодіжною організацією АІЕSЕС.

Створення умов для розвитку особистості потребує забезпечен­ня навчально-виховного процесу міцною матеріально-технічною базою. Сьогодні школа має лінгафонне обладнання з великим ви­бором аудіоматеріалу;  відеотехніку, відеотеку, яка налічує 80 навча­льних та загальноосвітніх відеофільмів. Комп'ютеризація навчаль­ного процесу — безумовна необхідність, оскільки нові інформацій­ні технології відкривають шлях у XXI століття. Школа має вихід у INTERNET, комп’ютерні  програми.