Четверг, 28 Марта 2024, 21:47

Мариупольская частная общеобразовательная школа

«Лингва - XXI век»


Главная

«  Март 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


 

                                              школа основана в 1993 году                                                 в 2008 году школе
                                                                                                                                                     присвоено звание
                                                                                                                                          "Флагман Освіти України"

____________________________________________________________________________________




Маріупольська загальноосвітня приватна школа І-ІІІ ступенів

„Лінгва-ХХІ століття” Донецької області.

 

1. Директор  -  Самойлова Ольга Іванівна

2. Юридична адреса: 87525 Маріуполь, Пр. Нахімова,192;

3. Телефон: 8-(0629)-33-70-98, 8-(0629)-41-19-18;

4. e-mail lingva21@gmail.com

        5. Адреса сайту www.lingva-21-centu.ucoz.ua   

 

          За інформацією ЮНЕСКО, якість життя будь-якої держави напряму  залежить від якості  освіти в цій  державі.  Протягом  десятиліть ми хвастливо та самовпевнено вважали, що система освіти нашої колишньої країни найкраща у світі. А потім в водночас зрозуміли, що живемо ми дуже бідно та погано, а значить,  існують великі проблеми в тому, чому ми навчаємо та як, якими методами,  яку кінцеву мету ставимо перед собою.

За останні 17 років зявились нові ідеї, підходи до системи освіти, зявились навчальні заклади нового типу. Серед них приватні школи, які намагаються зменшити розрив між потребами сучасного суспільства та задачами школи, привести у відповідність програми, підручники, технології, матеріальні можливості шкіл та професійну підготовку педагогів.

           Приватна школа «Лінгва - ХХІ століття» була заснована в 1993 році, як альтернатива державній школі, яка втрачала свої позиції та не відповідала тим ідеям, які почали виникати у суспільстві   Жорстке адміністрування, неможливість творчого підходу до проблем шкільного життя, низький рівень освіти, відсутність свободи вчителя та учня – всі ці важелі допомогли засновників школи зробити спробу створення нової школи. Це був важкий процес пошуку нових ідей та цілей, треба була нова концепція розвитку. «Я не дозволю, щоб відвідування школи заважало моїй освіті» - саме ці слова Г.Фіна героя оповідання М.Твена, стали лозунгом школи. Враховуючи замовлення батьків та суспільства, можливості педагогічного колективу та рівень фінансування, були визначені місія школи, її стратегія, мета-мінімум та мета-максимум, головні завдання  та концептуальна модель навчального закладу:

«Результатом освітянської діяльності школа в перспективі бачить особистість учня, який володіє творчим потенціалом, спроможний його реалізувати в повній мірі, особистість гнучку, адаптовану до швидких змін у світі, усвідомлюючи своє місце у ньому» - із концепції  школи. Доля  школи залежала від того, наскільки своєчасно будуть втілюватися новітні технології у навчально-виховний процес, в управління школою та в  систему відносин учасників навчально-виховного процесу.

  Школа обрала гуманітарний напрямок діяльності, який дає можливість універсалізації освіти, широкого вибору шляхів подальшої освіти. Освітній  вектор спрямовується на засвоєння змісту та способи організації суспільства, природи та людини.

Школа „Лінгва-ХХІ століття”  на протязі 14 років втілювала новітні ідеї та технології. Школа першою в Маріуполі започаткувала розвиваюче навчання за програмами Ельконіна та Давидова, комунікативні методи вивчення іноземних мов; використання комп’ютерних технологій, метод проектів, адаптовані компенсаторні програми; нову ідеологію взаємовідносин в колективі, демократичний стиль управління школою, побудову комфортного шкільного середовища.

      Школа завжди застосовувала нові засоби навчання, спочатку навчальні відеофільми (80 штук)по базовим шкільним предметам, потім комп’ютерні програми, мультимедійні засоби навчання, ці заходи суттєво підвисили ефективність навчального процесу.   Школа здійснює широке використання глобальної мережі Internet, (3 окремих канали вільного доступу),   два web-site та  декілька електронних адрес.  

   В школі працює 29 досвідчених педагогів, 5 вчителів школи брали участь у міжнародних грантах, програмах та конкурсах, стали їх лідерами (ACCELS, Peoples connections, AIESEC), приймають участь у конкурсах «Учитель року», та неодноразово ставали призерами цих конкурсів.

 Всі випускники школи продовжують навчання у ВНЗ України, Росії, США, Канади, Мальти.


Школа «Лінгва- ХХІ століття» має декілька напрямів інноваційної діяльності.

    Напрям інноваційної діяльності – використання сучасних технологіїїй в організації навчально-виховного процесу..

    Проблема – невідповідність шкільних програм сучасному погляду на буття та свідомість , відставання готовності учнів до життя від потреб Всесвіту,

    Шляхи вирішення проблеми.

Людство, нарешті, усвідомило, що інтелект – це продукт  №1 в світі, а інформація – це єдиний  шлях до глибокого розуміння Всесвіту.

Комп’ютер  не просто змінив наше життя, він його якісно поліпшив.

   Важко переоцінити значення комп’ютерних технологій для глибокого перетворення сфери освіти. Знання основ комп’ютерної грамоти є велінням часу, і природно, що виникла необхідність застосування комп’ютерів в цілісній системі навчання.

   За 6 років використання комп’ютерних технологій на уроках колектив школи „Лінгва” прийшов до висновку: тільки всебічне використання комп’ютерних технологій може перетворити середню школу в школу сучасну, в якій цікаво та просто навчати та навчатися. Тому в школі запроваджені такі заходи:

1.      Предмет інформатики та основи програмування викладається з 1-го  до 11 класу, що сприяє розвитку логічного, просторового та образного мислення;

2.      Використання комп’ютерів при вивченні історії, алгебри, геометрії, іноземних мов, музики, біології, хімії значно підвищують ефективність засвоєння  цих предметів;

3.      Організація дистанційного навчання для тих учнів, які не можуть відвідувати школу,  дозволяє мінімізувати втрачені можливості;  

Предмет інформатики та програмування допомагає досконало зрозуміти можливості комп’ютера, в рамках цього предмету учні приймають участь у олімпіадах по інформатиці, в школі проводяться конкурси на швидкість набору текстів, на швидкий пошук у Інтернеті заданої інформації, творчі конкурси на кращий малюнок, створення музичних творів, кращу  мультимедійну презентацію свого класу, школи. Опанування комп’ютером глибоко мотивоване. Учні  створюють  окремі програми „ Побудова графіків функцій”; „Введення числа е”, „ Побудова геометричних тіл у просторі”, „Визначення тригонометричних функцій”, Будова клітини” тощо.

      Використання КТ у викладанні предметів шкільної програми з кожним роком поширюється.  Школа має навчальні програми з розвиваючого навчання для початкової школи,  комп’ютерні програми з математики, фізики, іноземних мов, музики, економіки, малювання, фізики. Розробка різних підходів, програмної підтримки,  слайд-шоу, графіків, моделювання фізичних процесів, розвиток навичок спілкування іноземними мовами при допомозі INTERNET  – проектів,  побудова музичних творів за допомогою музичних редакторів  підвищує ефективність викладання предметів, формує та розвиває просторове, креативне, логічне мислення,  підвищує мотивацію вивчення предмету, інтерес до матеріалу та ефективність його засвоєння.

Дистанційне навчання стає більш необхідним для задоволення потреб учнів. Школа використовує цей напрям для спілкування та навчання тих учнів, які хворіють або знаходяться за межами школи тривалий період часу. Використання комп’ютерних технологій впливає на розвиток особистості як вчителя, так і учня, формує такі якості як: мотивація, прагнення до успіху, порив до лідерства, творчість, незалежність мислення, здатність до ризику, критичність мислення;


Напрям інноваційної діяльності -  екологізація освіти.

Проблема: жахливий стан довкілля, який заважає здоров’ю та самопочуттю людини, екологічна безграмотність , відірваність Людини від Природи.

Шляхи вирішення проблеми.

 Цілі екологічної діяльності такі:  

               * Привернути увагу населення, особливо учнів та студентів, керівників промислових підприємств, міської ради   до проблем довкілля Маріуполя.

              *  Розробити та втілити інноваційні навчальні програми по екології, розповсюджувати різні форми екологічної освіти не тільки в школі «Лінгва-ХХІ століття», але в інших навчальних закладах міста.

              *   Сприяти підвищенню екологічної культури, екологічної освіти . Допомагати населенню міста  порадами екологічного, навчального, соціального та психологічного характеру.

Для реалізації цих цілей та завдань у жовтні 2005 року була створена екологічна громадська організація «Довкілля» із числа учнів, педагогів школи та їх батьків. Був  створений web-site www.support.dovkillya.org.ua, який активно підтримується вчителями та учнями школи. Найбільш активні члени організації  провели три  семінари по питанням екології, був організований творчий конкурс юних поетів, музикантів, художників серед учнів Маріупольських шкіл на тему екологічної безпеки. Зараз  розробляється  універсальна навчальна програма для учнів «Ти та Всесвіт» для формування екологічної культури, екологічної етики, знань про екологічну рівновагу про діяльність Людини.

У грудні 2006 року була зареєстрована міська газета «Довкілля». Авторами газети виступають учні та вчителя школи, а також представники інших екологічних організацій Маріуполю,  населення міста.  Завдяки діяльності громадської організації буде підвищуватися громадська активність учнів та вчителів школи. Були проведені дві акції – мітинг та пікет на підтримку збереженню здоров’я та безпеки життя населення Маріуполя.


 Напрям інноваційної діяльності -  інтеграція школи у європейський простір.

Проблема необхідність для учня бути конкурентоспроможним у глобальному сенсі, на теренах Європи і всього світу, приєднання середньої освіти до Болонського процесу.

Шляхи вирішення проблеми:

Для глобалізації процесів гуманітарного розвитку Людства, насамперед в галузі освіти та інформації необхідно більш органічне поєднання цілей, задач, мотивів, засобів організації навчального та виховного процесу. Для отримання більш ефективних результатів  всієї освітянської діяльності та конкретної дитини   необхідно  поєднувати кращий досвід  вітчизняної та міжнародної  педагогічної науки, методики, сучасної психології, соціології та інших гуманітарних наук. Школа давно почала  вивчення досвіду роботи міжнародних шкіл.

Директор школи двічі відвідувала Verdala International School  на Мальті, а також середні школи у Хьюстоні та Англії. Демократичний стиль управління, свобода відносин між учнями та вчителями, запровадження великого вибору предметів і курсів, постійний пошук нових ідей і підходів, намагання навчити будь-якого учня, розкрити  потенціал кожного учня,  створити атмосферу здорової конкуренції, втілення комп’ютерних технологій, американської системи заохочення ( 100 засобів заохочення учнів) – все це було запроваджено в школі. Інший напрям роботи -  участь вчителів та учнів школи у міжнародних  спільних проектах, грантах, конкурсах. Співпраця та  партнерство з міжнародними організаціями, фондами, установами позначилася на рості ефективності викладання та засвоєння шкільної програми, що в свою чергу відбилося на результаті здійснення основної мети середньої школи – зросту якості освіти, наближення її до європейських стандартів, зміну мислення вчителів та учнів.